Uw steun is van harte welkom

Het doel van de stichting Mradi Wa Watoto is onderwijs bevorderen voor Tanzaniaanse kinderen die in armoede leven. Daarvoor is geld nodig. U kunt ons helpen door ons eenmalig of periodiek te steunen.

Eenmalig of af en toe steunen

Wilt u eenmalig of af en toe bijdrage leveren? Stort u bijdrage dan op bankrekeningnummer NL81 RABO 01421 26 101 ten name van Stichting Mradi Wa Watoto.

Periodiek steunen

Wilt u ons periodiek steunen? Dan kunt u het machtigingsformulier invullen en versturen. U geeft ons via het machtigingsformulier toestemming om uw bijdrage te incasseren.

Machtigingsformulier downloaden

U kunt ook direct bellen met Hans Huisman of een mailtje sturen. Het machtigingsformulier wordt dan bij u thuisgebracht en weer opgehaald.

Telefoon: 06 5123 0522
Mail: info@stichtingkinderprojectentanazania.nl

Adres: Klooster Leuterstraat 49, Wijk bij Duurstede

Alle door de stichting bijeengebrachte gelden worden rechtsreeks en volledig aan de kinderen besteed. Er zijn geen overhead kosten, reis en verblijf naar en in Tanzania betalen we zelf. Deze website wordt kosteloos beheerd door Wilfred ten Heuvel. De enige kosten die we hebben zijn hosting van de website en bankkosten.